Promocje
Sandały męskie Stella 108
Sandały męskie Stella 108
119,00 zł 89,00 zł
Kalosze dziecięce Muflon 33-465 chaber
Kalosze dziecięce Muflon 33-465 chaber
37,00 zł 32,00 zł
Kozaki damskie Nicoll 1818
Kozaki damskie Nicoll 1818
429,00 zł 399,00 zł
Sandał damski Contes 489
Sandał damski Contes 489
189,00 zł 99,00 zł
PÓŁBUT MĘSKI ENZO 665 SZARY
PÓŁBUT MĘSKI ENZO 665 SZARY
199,00 zł 159,00 zł
PÓŁBUT DAMSKI Lanqier 42c1579
PÓŁBUT DAMSKI Lanqier 42c1579
139,00 zł 99,00 zł
BOTKI DAMSKIE EKSBUT 68-4792-136-1G
BOTKI DAMSKIE EKSBUT 68-4792-136-1G
289,00 zł 199,00 zł
Półbut damski Ars 0601
Półbut damski Ars 0601
159,00 zł 119,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE Libero 9120 szary
PÓŁBUTY DAMSKIE Libero 9120 szary
239,00 zł 199,00 zł
Botek damski Bratbut 351
Botek damski Bratbut 351
249,00 zł 199,00 zł
Botek damski  Maciejka 03775
Botek damski Maciejka 03775
319,00 zł 239,00 zł
Trzewiki damskie Ars 0575
Trzewiki damskie Ars 0575
249,00 zł 199,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

W skrócie

  • wypełnij formularz reklamacyjny - pobierzesz go tutaj
  • zapakuj - towar, formularz i dowód zakupu,
  • wyślij paczkę na adres:

butico.pl

ul. 500-lecia 96,

82-200 Malbork

  • w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji

Reklamacja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    – pisemnie na adres: ul.500-lecia 96, 82-200 Malbork;
    – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@butico.pl;
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
    – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
    – żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    – danych kontaktowych składającego reklamację.
    Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Pamiętaj. Prosimy nie wysyłaj przesyłek za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie przyjmujemy.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie Sklepu Internetowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl