Promocje
Półbut damski Sokolski FLY 160047
Półbut damski Sokolski FLY 160047
99,00 zł 59,00 zł
Półbut męski Lukas 242T9
Półbut męski Lukas 242T9
189,00 zł 139,00 zł
Sandały męskie Stella 108
Sandały męskie Stella 108
119,00 zł 89,00 zł
Półbuty damskie Embis 1489
Półbuty damskie Embis 1489
229,00 zł 99,00 zł
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3106
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3106
229,00 zł 159,00 zł
Półbuty damskie Ann-Mex 7971
Półbuty damskie Ann-Mex 7971
249,00 zł 199,00 zł
Obuwie sportowe BADOXX LXC 7205
Obuwie sportowe BADOXX LXC 7205
59,00 zł 39,00 zł
Walizka podróżna Wings 310 L burgund
Walizka podróżna Wings 310 L burgund
249,00 zł 199,00 zł
szt
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3347
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3347
239,00 zł 159,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE Ravini 1713
PÓŁBUTY DAMSKIE Ravini 1713
219,00 zł 99,00 zł
Klapki damskie VINCEZA SY19-8940
Klapki damskie VINCEZA SY19-8940
39,00 zł 29,00 zł
PÓŁBUT DAMSKI Maciejka 03378
PÓŁBUT DAMSKI Maciejka 03378
229,00 zł 189,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie 10.8.b
  2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
    • wypełnij formularz zwrotu - pobierzesz go tutaj

    • wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

      ul. 500-lecia 96
      82-200 Malbork

  3. Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.
  4. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
  7. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą).
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl