Promocje
BOTEK DAMSKI Ann-Mex 6963
BOTEK DAMSKI Ann-Mex 6963
299,00 zł 99,00 zł
PÓŁBUT DAMSKI Maciejka 03378
PÓŁBUT DAMSKI Maciejka 03378
229,00 zł 189,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE Korzeniowski 2730
PÓŁBUTY DAMSKIE Korzeniowski 2730
189,00 zł 99,00 zł
Botek męski Sokolski SHI 15551-10
Botek męski Sokolski SHI 15551-10
189,00 zł 129,00 zł
Klapki damskie LIBERO 1010 złoty
Klapki damskie LIBERO 1010 złoty
249,00 zł 199,00 zł
Sandał damski Vinceza YQE19-17038PW
Sandał damski Vinceza YQE19-17038PW
99,00 zł 69,00 zł
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 1810
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 1810
199,00 zł 129,00 zł
BOTEK DAMSKI Korzeniowski 2828
BOTEK DAMSKI Korzeniowski 2828
239,00 zł 159,00 zł
Półbuty damskie Eksbut 3980
Półbuty damskie Eksbut 3980
229,00 zł 99,00 zł
Półbut damski Sergio Leone 1363
Półbut damski Sergio Leone 1363
89,00 zł 59,00 zł
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 142 bordo
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 142 bordo
199,00 zł 149,00 zł
Półbuty damskie LIBERO 9610 czarny
Półbuty damskie LIBERO 9610 czarny
259,00 zł 239,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

W skrócie

  • wypełnij formularz reklamacyjny - pobierzesz go tutaj
  • zapakuj - towar, formularz i dowód zakupu,
  • wyślij paczkę na adres:

butico.pl

ul. 500-lecia 96,

82-200 Malbork

  • w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji

Reklamacja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    – pisemnie na adres: ul.500-lecia 96, 82-200 Malbork;
    – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@butico.pl;
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
    – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
    – żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    – danych kontaktowych składającego reklamację.
    Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Pamiętaj. Prosimy nie wysyłaj przesyłek za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie przyjmujemy.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie Sklepu Internetowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl