Promocje
Kapcie damskie Inblu 44-28
Kapcie damskie Inblu 44-28
59,00 zł 39,00 zł
Półbuty damskie Gamis 3347
Półbuty damskie Gamis 3347
239,00 zł 99,00 zł
Czółenka damskie Maciejka 03356-10
Czółenka damskie Maciejka 03356-10
219,00 zł 169,00 zł
Półbuty damskie Eska 1410
Półbuty damskie Eska 1410
209,00 zł 169,00 zł
Obuwie - halówka Atletico 15109
Obuwie - halówka Atletico 15109
79,00 zł 59,00 zł
Botki damskie Helios  581 czarny
Botki damskie Helios 581 czarny
199,00 zł 149,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE GAMIS 3380
PÓŁBUTY DAMSKIE GAMIS 3380
249,00 zł 199,00 zł
Botki damskie Gamis 3817 ciemny brąz
Botki damskie Gamis 3817 ciemny brąz
319,00 zł 239,00 zł
Sandały damskie Natalii 321 złoty
Sandały damskie Natalii 321 złoty
159,00 zł 99,00 zł
Klapek damski CONTES 450/S
Klapek damski CONTES 450/S
169,00 zł 99,00 zł
Botki damskie Maciejka 03762
Botki damskie Maciejka 03762
259,00 zł 99,00 zł
Półbuty damskie Gamis 3386
Półbuty damskie Gamis 3386
249,00 zł 159,00 zł
TRZEWIKI MĘSKIE SOKOLSKI Z19-07 c.brąz
TRZEWIKI MĘSKIE SOKOLSKI Z19-07 c.brąz
179,00 zł 139,00 zł
Sandał męski  Enzo 552
Sandał męski Enzo 552
159,00 zł 99,00 zł
Półbuty damskie VINCEZA FT19-8646
Półbuty damskie VINCEZA FT19-8646
119,00 zł 89,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

W skrócie

  • wypełnij formularz reklamacyjny - pobierzesz go tutaj
  • zapakuj - towar, formularz i dowód zakupu,
  • wyślij paczkę na adres:

Butico.pl obuwie i torebki

ul. 500-lecia 96,

82-200 Malbork

  • w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji

Reklamacja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    – pisemnie na adres: ul.500-lecia 96, 82-200 Malbork;
    – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@butico.pl;
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
    – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
    – żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    – danych kontaktowych składającego reklamację.
    Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Pamiętaj. Prosimy nie wysyłaj przesyłek za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie przyjmujemy.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie Sklepu Internetowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl