Promocje
Kapcie damskie Adanex 20988
Kapcie damskie Adanex 20988
29,00 zł 19,00 zł
Botki damskie Sokolski CH Z19-03
Botki damskie Sokolski CH Z19-03
99,00 zł 69,00 zł
Klapek damski CONTES 450/S
Klapek damski CONTES 450/S
169,00 zł 129,00 zł
Sandał damski Badoxx 7SD9151
Sandał damski Badoxx 7SD9151
79,00 zł 59,00 zł
Półbuty damskie Contes 419
Półbuty damskie Contes 419
199,00 zł 99,00 zł
Sandał damski Eksbut 5001
Sandał damski Eksbut 5001
249,00 zł 159,00 zł
Sandał damski Sandway F2890-2
Sandał damski Sandway F2890-2
109,00 zł 79,00 zł
Walizka podróżna Wings 310 L burgund
Walizka podróżna Wings 310 L burgund
249,00 zł 199,00 zł
szt
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3350
PÓŁBUT DAMSKI Gamis 3350
239,00 zł 159,00 zł
Sandał damski Libero 9370
Sandał damski Libero 9370
229,00 zł 159,00 zł
Botki damskie Sokolski AN HFN-1902
Botki damskie Sokolski AN HFN-1902
119,00 zł 89,00 zł
Botki damskie Galant 2564
Botki damskie Galant 2564
249,00 zł 189,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

W skrócie

  • wypełnij formularz reklamacyjny - pobierzesz go tutaj
  • zapakuj - towar, formularz i dowód zakupu,
  • wyślij paczkę na adres:

butico.pl

ul. 500-lecia 96,

82-200 Malbork

  • w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji

Reklamacja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    – pisemnie na adres: ul.500-lecia 96, 82-200 Malbork;
    – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@butico.pl;
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
    – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
    – żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    – danych kontaktowych składającego reklamację.
    Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Pamiętaj. Prosimy nie wysyłaj przesyłek za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie przyjmujemy.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz uprawnień Klienta są określone w regulaminie Sklepu Internetowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl