Promocje
Sandał męski Sokolski 1648
Sandał męski Sokolski 1648
109,00 zł 79,00 zł
Walizka podróżna Wings Peacock burgundy
Walizka podróżna Wings Peacock burgundy
219,00 zł 159,00 zł
szt
Klapki damskie INBLU 26000072
Klapki damskie INBLU 26000072
59,00 zł 39,00 zł
Sandał damski Maciejka 01971-45/00-5
Sandał damski Maciejka 01971-45/00-5
189,00 zł 149,00 zł
Półbut damski Sergio Leone 12539
Półbut damski Sergio Leone 12539
89,00 zł 59,00 zł
Trzewik młodzieżowy CH STB08
Trzewik młodzieżowy CH STB08
109,00 zł 69,00 zł
Sandał damski Ravini 1264/0
Sandał damski Ravini 1264/0
179,00 zł 99,00 zł
BOTEK DAMSKI Ann-Mex 6963
BOTEK DAMSKI Ann-Mex 6963
299,00 zł 99,00 zł
Tenisówka damska McKeylor WAR19-19301 WH
Tenisówka damska McKeylor WAR19-19301 WH
69,00 zł 49,00 zł
Klapki damskie VINCEZA RIC19-19107 BLK
Klapki damskie VINCEZA RIC19-19107 BLK
69,00 zł 49,00 zł
PÓŁBUT MĘSKI PAN 630
PÓŁBUT MĘSKI PAN 630
189,00 zł 99,00 zł
Klapek damski Sokolski SK35871-3
Klapek damski Sokolski SK35871-3
89,00 zł 59,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie 10.8.b
  2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
    • wypełnij formularz zwrotu - pobierzesz go tutaj

    • wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

      ul. 500-lecia 96
      82-200 Malbork

  3. Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.
  4. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
  7. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą).
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl