


Sandały damskie Vinceza 21-17098 czarny

Botki damskie Bratbut 399 granat

BOTKI DAMSKIE Vinceza HX 19-16039-BK

Trzewiki damskie Helios 521 czarny

Balerinki damskie Vinceza LE19-2886 NV

PÓŁBUTY DAMSKIE Galant 2600

Sandały damskie Natalii 334 czarny

Sandały damskie Sokolski 80102-9

Obuwie sportowe Badoxx LXC-7474

Botki damskie Urban Project 21615 brąz

PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 110

Sandały damskie Galant 223 czarny

Szpilki damskie Bravomoda 1373

Botki damskie BIOECO 7566

Trzewiki damskie Potocki 21-15003BG beż

Trzewiki męskie Łukpol 984 brąz

Botki damskie Sokolski Z20-111 czarny

Trzewiki damskie Artiker 49C0308 czarny

Sandały damskie Sokolski SK L20-05 złoto

Sandały damskie Ravini 2035

KLAPKI DAMSKIE ARTIKER 42C0266 jeans

Trzewiki damskie Sokolski SAR Z21-203 czarny

Trzewiki męskie Nikopol 671

Botki damskie Maciejka 05287 rudy


Zwrot towaru - odstąpienie od umowy
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie 10.8.b
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
- skorzystaj z Wygodnych Zwrotów
wypełnij formularz odstąpienia od umowy - pobierzesz go tutaj
- możliwe jest odesłanie w inny sposób na nasz adres:
ul. 500-lecia 96
82-200 Malbork
- Do paczki z formularzem odstąpienia od umowy i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.
- Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do punktów odbioru (np. paczkomatów itp.).
- Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a następnie skleić taśmą).
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.