Promocje
Botki damskie  Maciejka 04216-08/00-3
Botki damskie Maciejka 04216-08/00-3
319,00 zł 239,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE PAPILION 96/107/C-20Ż
PÓŁBUTY DAMSKIE PAPILION 96/107/C-20Ż
179,00 zł 139,00 zł
Kozaki damskie Blu 801092
Kozaki damskie Blu 801092
369,00 zł 299,00 zł
Botki damskie Maciejka 03775 czarny
Botki damskie Maciejka 03775 czarny
329,00 zł 259,00 zł
Sandał damski Maciejka 03065-17/00-5
Sandał damski Maciejka 03065-17/00-5
199,00 zł 149,00 zł
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 146
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 146
199,00 zł 149,00 zł
PÓŁBUT MĘSKI BUSTER 117
PÓŁBUT MĘSKI BUSTER 117
169,00 zł 99,00 zł
Trzewik męski Łukpol 1003W czarny
Trzewik męski Łukpol 1003W czarny
189,00 zł 149,00 zł
Botki damskie Korzeniowski 3031
Botki damskie Korzeniowski 3031
309,00 zł 229,00 zł
Obuwie sportowe McKeylor ANN19-14421 BK
Obuwie sportowe McKeylor ANN19-14421 BK
89,00 zł 69,00 zł
Sandały damskie Gaia Verdi M351
Sandały damskie Gaia Verdi M351
129,00 zł 99,00 zł
Sandał męski Badoxx 11SD9118
Sandał męski Badoxx 11SD9118
95,00 zł 69,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie 10.8.b
  2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
    • wypełnij formularz zwrotu - pobierzesz go tutaj

    • wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

      ul. 500-lecia 96
      82-200 Malbork

  3. Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.
  4. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
  7. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą).
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl