Promocje
KLAPKI DAMSKIE ARTIKER 44C2241
KLAPKI DAMSKIE ARTIKER 44C2241
189,00 zł 139,00 zł
Sandał damski Maciejka 03065-17/00-5
Sandał damski Maciejka 03065-17/00-5
199,00 zł 149,00 zł
KLAPKI DAMSKIE LANQIER 44C0984
KLAPKI DAMSKIE LANQIER 44C0984
179,00 zł 139,00 zł
Półbuty damskie Ann-Mex 7971
Półbuty damskie Ann-Mex 7971
249,00 zł 199,00 zł
Półbuty damskie Eksbut   29-4910-G56/K42-1G
Półbuty damskie Eksbut 29-4910-G56/K42-1G
249,00 zł 169,00 zł
BOTKI DAMSKIE Contes 437 bordo
BOTKI DAMSKIE Contes 437 bordo
269,00 zł 199,00 zł
Sandał damski Sandway F2821-7
Sandał damski Sandway F2821-7
109,00 zł 79,00 zł
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 591
PÓŁBUTY MĘSKIE ENZO 591
179,00 zł 99,00 zł
Klapek damski Sokolski BZ 76051-K3
Klapek damski Sokolski BZ 76051-K3
89,00 zł 59,00 zł
Trzewiki męskie Enzo 828
Trzewiki męskie Enzo 828
239,00 zł 199,00 zł
Botki damskie Janta 1880
Botki damskie Janta 1880
269,00 zł 199,00 zł
PÓŁBUTY DAMSKIE Korzeniowski 2747
PÓŁBUTY DAMSKIE Korzeniowski 2747
199,00 zł 99,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie 10.8.b
  2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
    • wypełnij formularz zwrotu - pobierzesz go tutaj

    • wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

      ul. 500-lecia 96
      82-200 Malbork

  3. Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.
  4. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  6. UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
  7. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a następnie skleić taśmą).
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl